Pages - Menu

25 Mart 2013 Pazartesi

Satış Ortaklığı Affiliate Marketing

Arkadaşlar merhaba. Bazı sağlık sorunları yüzünden uzunca zamandır blogla ilgilenememiş olmanın üzüntüsü içerisindeyim. Sorunlar yavaş yavaş ortadan kalkmaya başlamışken paylaşımlara da ufaktan devam edicez inşallah bundan böyle. Hani derler ya her şerde bir hayır vardır diye. Bu dönemin bana kattığı güzellikler de oldu. Nasıl mı? anlatayım. İnternette çok farklı kaynaklara bakma, inceleme fırsatı buldum. Şöyle ki; iş hayatının yoğun temposuna alışmış kişiler için her şeyden elini eteğini çekip o tempodan kendini soyutlamak gerçekten çok zor. İster istemez maddi anlamda kendinizi zorlanacağım hissine kapılıyorsunuz. Böyle bir dönemde evde nasıl para kazanabilirim, nasıl bir iş olursa bu bana olumlu yansır diye baya kendimle cebelleştim. Üniversitede olduğum zamanlarda bazı network sistemindeki şirketlerin ürünlerinin satışını yapmıştım. yine böyle bir iş ne kadar mantıklı olurdu bilemiyorum ama kendimce doğru olan kararı verdiğime inanıyorum. Yapmaya karar verdiğim iş satış ortaklığı diğer bir ifade ile affiliate marketing. İnternette arama yaptığınız zaman karşınıza bir çok site çıkacaktır elbette konuyla ilgili. Ben kısaca anlatmak istiyorum ki benimle aynı durumda olan bayanlar için işin üzerine düştükçe kazanç sağlayabilecekleri bir sistem bu satış ortaklığı ve gerçek. Avrupa'da ilerlemiş kazanç sağlayan bir sistem ama Türkiye'de yeni yeni tanınıyor. Bu kısmı cidden üzücü. Gelelim genel bilgilere. Kendimce anlatmaya çalışacağım. Sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğince yardımcı olurum hepinize..



Affiliate Marketing Nedir?

Affiliate Marketing yani satış ortaklığı bir çok firmanın satışlarını arttırmak amacıyla gelirlerini paylaştığı bir sistemdir. Bu sistem nasıl çalışıyor peki? Firmaların ortaklık için anlaşmalı olduğu yerler var. Az sonra size linkini vereceğim. Örneğin X firması satış ortaklığı yapma kararı aldı Y firması ile anlaşıp bunun reklamını yaptırıyor. Y firması bünyesinde olan yayıncılar da bu şekilde reklam veren firmalar arasından kendisine uygun olanı seçip kendi adına çalışmaya başlıyor, kazanç elde ediyor.

Affiliate marketing sistemi, kazan kazan kazan şeklinde işlemektedir. Çünkü affiliate marketing sisteminin işleyişinde etkisi bulunan (satıcı ,alıcı, affiliate sitesi ve satış ortağı) herkesin bir çıkarı bulunmaktadır. Satıcı, satış ortaklarının ürün tanıtımını üstlenmesiyle reklam ve pazarlama maliyetinden kurtulurken, satış ortağı da kendisinin olmayan bir ürünün satışından para kazanmaktadır. Müşteri ise satış ortakları sayesinde haberi olmadığı ürünleri, indirimleri, kampanyalardan haberdar olarak kazanır. Bu nedenler dahilinde affiliate marketing dünyada oldukça ilgi görmektedir. Satış ortaklığı tüm dünyada kabul gören HELAL ve YASAL bir sistemdir.

Affiliate Network; affiliate ürünlerinin topluca bulunduğu sitelerdir. Satış ortaklığı siteleri ürün sahibi ile satış ortağı arasında aracı durumdadır. Ve hem ürün sahibine hem de satış ortağına büyük kolaylık ve avantajlar sağlamaktadır. Yazının sonunda güvenilir bir sistemde affiliate programlarıyla çalışabilmeniz için link ekliyorum. Bakmadan geçmeyin lütfen.

Hürriyet Gazetesi de bu sistemi onaylamaktadır.

Peki diğer yandan asıl soru şu:

Affiliate Marketing ile Ne Kadar Kazanabilirim? 

Bu sistemde aslında ne kadar kazanabilirim diye bir sınır yok. Olur mu öyle şey dediğinizi duyar gibiyim. Sıfır risk ile işe başlıyorsunuz. Sermaye yatırımı olmadan ya da bu ay falanca TL'lik - puanlık sipariş verdim, vermeliyim veya üye bulmam gerekli gibi bir derdiniz yok. Tamamiyle kendi çabanızla, dilediğinizce çalışıp kazancınızı belirleyebileceğiniz bir sistem. bu sistem ile çalışıp, artık profösyoneller diyeceğim, ayda inanamayacağınız miktarlarda kazançlar elde edebiliyorlar. Tabiri caizse dudak uçuklatacak cinsten. Burada sistemin rayına oturması önemli olan. Düzenli takip, çalışma en azından bir süre için ve bunda da elimden geldiğince yardımcı olmaya gayret edicem kendi adıma katılmak isteyenlere. Diğer taraftan bu kazanç nasıl oluyor sorusuna gelirsek günlük 2-3 saatlik planlı çalışma ile aylık 1.000 TL ve hatta fazlası bir parayı rahatlıkla kazanabilirsiniz çünkü her firmanın farklı komisyonları var. Bazısı %2 komisyonla çalışıyor bazısı %15- %20 vs. Türk veya yabancı uyruklu bir çok site var ortaklık sunan. Telekomünikasyon ve Servisler, Perakende ve Alışveriş, Seyahat ve Finansal Servisler sektörlerinde  iş ortaklığı programları sunar.Bunların içerisinde size hangisi uygun geliryorsa komisyon bazında o gruptaki firmaların satış ortaklık programına dahil olabilirsiniz ve bu programlar sınırsız. Ne kadar etkinseniz bu sizin için tabiki bir avantaj olur aynı iş hayatında olduğu gibi. Her şey bir yana dilediğiniz zaman çalışıp çalışmamak ya da ortaklıktan ayrılmak hepsi sizin elinizde.

Affiliate Marketing Nasıl Başlarım?

Öncelikle güven aralığından geçmiş uzun zamandır (13 yıl) var olan bu sisteme ücretsiz üyelik gerekiyor. Sizlerden bilgileriniz istenecek. Doğru bir şekilde belirtmeniz sizin yararınıza olacaktır çünkü ödeme yapılacağı zaman farklılık yaratacak olumsuz bir durum kazandığınız miktarı alamamanıza sebebiyet verecektir. Belirtmeden geçmekte istemiyorum ortaklık programına katılan firmalar öyle eften püften denilecek türde değiller kesinlikle. Sisteme üye olduktan sonra bunu sizler de göreceksiniz. Markaların satış ortaklıkları çok ve bunun geri dönüşümü güvenli bir şekilde sisteme oturtulmuş, kuvvetli hem ortaklık yapmak isteyene hem de firmanın kendisine.

Konuyla ilgili ilk yazımız şimdilik bu kadar olsun devamı yarına... Diğer yazımızda programları bulma, başvurma, yayınlama vb. konular üzerinde durucam. Sormak istedikleriniz olursa veyahut kafanıza takılan tüm diğer sorularınızda elimden geldiğince sizlere yardımcı olacağım. Sevgiler kucak dolusunca. Bol kazançlı, bereketli günler diliyorum.

devamı için tıklayın.
Şimdi Zanox'la Internet'te kolayca ek gelir elde edebilirsiniz!

Hemen Ücretsiz Kayıt Olun ve Kazanmaya Başlayın. Kayıt için Lütfen TIKLAYIN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyoruz. Sevgiler kucak dolusunca...