Pages - Menu

25 Nisan 2013 Perşembe

Kayıp

Böyle durumlarda insan ne demesi gerektiğini bilemiyor. İçim acıyor, üzülüyorum. Elden de bir şey gelmiyor ki tekrar geri döndüresin. Geçtiğimiz hafta çarşamba günü benim biriciğim, anakraliçem, anneannem Hakk'ın rahmetine kavuştu. Bugün defnedeli tam 1 hafta oldu :( İnsanın sevdiği birisini kaybetmesi kadar acı bir şey yokmuş bunu bir kez daha anladım. Söyleyecek çok şey var ama yüreğim tükendi sanki öyle hissediyorum, konuşamıyorum pek yazamıyorumda. O'nu bir kez daha öpüp koklayamayacak olmak zor geliyor hem de çok zor. Allah mekanını cennet eylesin inşallah. Bir çok kişi el açıp dua etti halen de ediyor. Amel defteri kapanmaz inşallah diyorum tüm bunları gördükçe. Yattığın yer cenneten bir bahçe olsun inşallah benim canımın diğer yarısı annem... Seni çok özledim :'( Ne zamandan beridir blogla ilgilenememin sebebi buydu. Daha sabahleyin geldim eve. Biraz kendimi toparladıktan sonra tekrar tarifler, resimler, gördüğüm güzel kampanyalar vs. ne varsa bana dair paylaşmaya devam edicem. Sevgiler herkese...

2 yorum:

  1. Başınız sağolsun...Böyle acılarda gerçekten sözler hiçbir anlam ifade etmez. Çünkü, gideni geri getirecek sihirli sözü kimse söyleyemez. Ne var ki; bu kadar sevildiğine göre sevinmeniz, böyle sevilesi bir insanla yaşamış olmaktan dolayı şükretmeniz gerekir.
    İade-i ziyaret için gelmiştim. İyi günlerde yeniden görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma. Teşekkür ederim Allah razı olsun sizden. Öyle oluyor evet giden çok yakınınız olunca hiçbir şey teselli edemiyor insanı haklısınız. Dediğiniz gibi iyi ki anneannemdi, iyi ki öylesi pamuk gibi bir insanı tanıdım, yaşadım. Buna binlerce kez şükürler olsun. Allah mekanını cennet eylesin inşallah. Dualarımda artık.

      Ben de aynı temennilerdeyim iyi günlerde görüşmek üzere sevgiler kucak dolusunca..

      Sil

Düşünceleriniz bizim için önemli. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder, tekrar bekleriz.