Pages - Menu

26 Temmuz 2013 Cuma

Bir Hamile İhbarında Bulunacaktım!...

         Merhaba arkadaşlar.. Hayırlı cumalar, dualarınız kabul olsun inşallah bu mübarek günde.. Aslında yeni tarifler paylaşacaktım niyetim oydu ama canımı sıkan bir konuya da yer vermeden duramadım. Bir çoğunuzun bildiğini düşünerek geçtiğimiz gün TRT1'de "İFTAR PROGRAMI"na (Ramazan Sevinci) konuk olan bir zat-ı muhterem tarafından ki bu kişi öyle cahildir konuşur boşverin diyebileceğiniz birisi de değil. Hoş, konu boşverin diyebileceğiniz kadar basitte değilde.. Neyse.. Bu kişinin kendisi avukatmış.. Duyunca şaşırdım ne yalan söyleyeyim. Okumuş, erdemli diye düşündüğün insanlardan da böyle şeyler duymak toplum olarak nerelere sürüklendiğimizi korkarak düşündürüyor... Gelelim meseleye..



Bahsi geçen kişi Av. Ömer Tuğrul İnançer ve kendisinin söyledikleri aynen şöyle: “Hamileliği davul çalarak ilan etmek bizim terbiyemize aykırıdır. Böyle karınla sokakta gezilmez. Her şeyden önce estetik değildir. 7-8 aydan sonra anne adayı biraz hava almak için beyinin otomobiline biner, biraz dolaşır. Sonra akşamüstü çıkarlar... Şimdi ise maşallah, kanatlısı kanatsızı televizyonlarda uçuşuyor. Ayıptır ayıp. Bunun adı realizm değildir. Bunun adı terbiyesizliktir.” Hadi bu kişi kendince saçma sapan bir düşünceyi ortaya attı ya o program sunucusu (Bekir Develi) "Allah razı olsun." dedi bu sözlere cevaben. Halen birisi çıkıpta koca bir şaka yaptıkkk dese keşke diyorum ama ne mümkün. Rezillik, cehalet diz boyu.. Hani bu söylem sadece orada da kalmış değil. Düşünceyi destekleyenler de tabir-i caizse mısıt patlağı gibi çıkıyor ortalığa. Akıl, fikir ihsan eyle Allah'ım bu mübarek günde böylesi insanlara, fikirlere...


          Annelik kadar yüce bir mevki var mıdır? O kadın artık yeni bir cana gebe istediği kadar kapatmaya çalışsın saklayabilir mi? Elbette hayır. Bu onun ayıbımı peki? Asla.. Sorarım siz peki hangi akla hizmet bunu ayıp görüyorsunuz? Neye dayanarak ayıp ilan ediyorsunuz? Hangi hakla, hangi zihniyetle sokağa çıkabilmek için bir başka kişiyi alet ediyorsunuz? Hangi devirde, hangi zihniyette yaşıyorsunuz? Hangi çağdaş toplumda böyle bir uygulama var? Rica ediyorum birisi çıksın örnek göstersin benim gibi düşünenlere.. Bu adamı Avrupa'ya, Amerika'ya götürseniz evinden dışarı adım atamaz herhalde. Gebeler değil karınlarını örtmek, gayette açık geziyorlar ki bizim toplumumuzda böylesini yapan da yok. Buna rağmen söylemler cehaletin diz boyu olmuş hali. Yazık vallahi yazık. Resmen toplumda kutuplaşma yaratılmaya çalışılıyor ve birileri bunu kendilerinde hak görüyor.

       “Kadın karnına koca bir dünya sığdırdı, siz dünyanıza kadını sığdıramadınız.” Kadının erkeklere hizmet edecek bir varlık olarak yaratılmış olduğunu savunan, kadına baştan çıkartıcı şeytan muamelesi yapan, kadını sosyal hayattan soyutlamaya çalışan, kadının özgür bağımsız bir İNSAN olduğunu yadsıyan, kadını kapalı kapılar ardına atmaya çalışan bağnaz, yobaz, basit, sığ, ezik, çarpık vs tüm zihniyetleri kınıyorum! Allah bu şekilde düşünen herkese akıl, fikir ihsan etsin. Doğru yolu göstersin inşallah bu mübarek günde..
Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim kadınlarımız haklı olarak bu amaçsızca sarfedilmiş sözlere tepki gösteriyor.Bebek benim. Anası belli, babası belli.. Sana ne be adam! ne bu cehalet?... Varsa itirazın kapının yolu orda derler adama.. De haydi git işine.. 

          Alt tarafa ilgili videoyuda ekledim. Görmeyenler varsa sizlerde izleyin arkadaşlar.. Ne denir bu adama? Siz söyleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyoruz. Sevgiler kucak dolusunca...