Pages - Menu

21 Eylül 2017 Perşembe

Sosyal medya kullanıcıları için Para Kazanmak

Sosyal medya kullanıcıları için bir alternatif kazanç sistemi. İnternete girdiğiniz her an kazanç elde etmek mümkün mü? İnceleyin, Deneyin…

Ve unutmadan kadar kazandığınızı yazın bana :) 


https://goo.gl/8NSC1w

12 Eylül 2017 Salı

İNTERNETTEN PARA KAZANMAK

Genel ekonomik durum neticesinde ben dahil herkes yapabileceği ek işler aramakta. İnternette bununla ilgili uzun zamandır çok araştırmalar yaptım. Özellikle düğün sonrası masraflarımızı öderken maaşın yetersiz kaldığı zamanlarda. Bir çok kazançla ilgili şeyler var. Bunlardan bazıları blog açıp yazılar yazarak blogunuza eklediğiniz reklamlar üzerinden para kazanma, bazı network şirketlerine üye olarak katalog ürün satışı ile para kazanma, reklam izleyerek para kazanma, anket doldurarak kazanç sağlama vs. vs. vs. O kadar çok var ki böyle işler. Bunları yapmak için geniş zamanınız olması lazım. Blog yazarlığı aynı gazete köşe yazarlığı gibi sürekli içerik üretmek zorundasınız ki arama motorlarında en üst sıralarda olabilesiniz ki blogunuz ziyaretçi çeksin onlar da blogunuzdaki reklamlara tıklasın vs, network işini zaten biliyorsunuz katalog işi belirli ürünlerin satışını yapmanızı istiyorlar şirketine göre %30-40 gibi kazanç yüzdeleri var. Ne kadar çok satar, ne kadar çok üye yaparsanız kazancınız da o kadar artar. Dediğim gibi böyle bir iş için ciddi zaman ayırmanız gerek. Çevrenizin o katalog ürünlerine ilgi duyması gerek, maddi anlamda katalog fiyatını karşılayabilecek güce sahip olması gerek. Anket doldurarak para kazanma, reklam izleyerek para kazanma işine değinmek istemiyorum. Bundan ciddi kazançlar sağladım diyeni daha duymadım.
İşin özüne gelecek olursak peki benim bahsettiğim iş ne olabilir? Sonuçta piyasada bahsi geçen ek gelir sağlayacak işler bunlar yukarıda saydıklarım sanılıyor. Değil sevgili okurlar. Yukarıdaki gönderide linkini paylaştığım siteyi size anlatayım. Öncelikle burası size ne kadar para kazanacağınızla ilgili bir sınır koymuyor. Çok ciddiyim. Yok artık böylesi bir yer mi varmış? Hadi canım daha neler. Kesin dolandırıcıdır vb. söylemlerinizi duyar gibiyim. Gelin anlatayım işin ne olduğunu, nasıl kazandığınızı.
İşleyişe gelirsek:
1. Öncelikle BELİRTEYİM SİTE İNGİLİZCE. GOOGLE CHROME'dan AÇARAK SİTEYİ TÜRKÇEYE ÇEVİRİN Kİ daha rahat ilerleyebilesiniz. Şimdi ilk önce linke tıklayarak siteye üye oluyoruz. (Google Chrome'dan açarsanız iyi olur site ingilizce düzenlenmiş. Türkçeye çevirip öyle işlemlerinize devam edin lütfen) https://goo.gl/cN8MdE
2. Karşınıza çıkan "START WATCHİNG PAYED ADS" yani "ÖDENMİŞ ADS İZLEMEYE BAŞLAYINIZ" tıklıyoruz.
3. Değişen ekranda karşımıza çıkan rakamları alttaki boşluğa yazarak devam ediyoruz. Yazdığımız her rakam için hesabımıza 10 Cent birikiyor.
4. Hesapta yeterli seviyede para biriktiği zaman Para Çek butonuna basarak ne şekilde ödeme almak istediğinizi belirtiyorsunuz. Bilgilerinizi giriyorsunuz ve 2-3 gün içerisinde para hesabınıza yatırılıyor. Ödeme şekilleri dediğim karşınıza seçenekler çıkıyor bunlar Paypal olabilir, banka hesabı olabilir, kredi kartına olabilir vs. vs.
İşlem bu kadar basit.
Dip not olarak belirteyim sitenin kendisi diyor ki: " So, if you spend 2-3 hours a day on work, you can view about 1000 units, and the earnings will be 100$ per day or 3000$ per month."
Günde 2-3 saat çalışarak 1000 adet reklam (rakamdan bahsediyor) görüntüleyebilir, günlük 100 dolardan ayda 3000 dolar kazanabilirsiniz.
Şöyle düşünün asgari ücretin brütü yani maaşının vergiler dahil en yüksek rakamı 1.777,50 TL'dir 2017 yılı için. Vergiler kesilmeden günlük ortalama 8 saat çalışan bir işçinin kazandığı para 59,25 TL. Vergiler kesildikten sonra bu rakam 46,80 TL oluyor. Size bahsettiğim sitede ise kazancınızı kendiniz belirliyorsunuz. Şu dakika itibariyle misal hesabınızda 200 dolar birikti diyelim. TL karşılığı 1 dolar bugün 3.40 TL idi. 200 * 3.40 = 680,80 TL yapar.
Ayda 1.000 dolar birikse hesabınızda 1.000 * 3,40 = 3.400 TL eder.
İşin özü olarak sevgili ek iş arayan dostlar, arkadaşlar çalışan kesimin büyük kısmının asgari ücretli olduğunu varsayarak kazanacağınız şey büyük, kaybedeceğiniz hiçbir şey yok. Deneyin görün, kazanın. Sonrasında bir Allah razı olsun demeniz kâfi gelir bana. Hepinize bol kazançlı, bereketli günler diliyorum.

31 Aralık 2015 Perşembe

Çamaşır Yıkamanın Keyifli Hali

Ev işleri arasında her hanımın farklı favorileri vardır. Mesela kimi ütü yapmayı sever , bazıları ise yemek yapmayı. Sevdiğiniz işlerin size verdiği keyif ise bambaşkadır ve terapik etkileri vardır. Başka dünyalara gider, hayaller kurar, güzel anları hatırlar, planlar yaparsınız.
Size harika bir haberimiz var. Artık bu keyfi size yaşatan favorileriniz arasına çamaşırı da ekleyebilirsiniz :) Çünkü Rinso bunu mümkün kılıyor.
Rengarenk paketleri ile raflarda dururken bile enerjisini yansıtan Rinso, çamaşır yıkamayı kolay ve eğlenceli bir hale getiriyor. Rinso’nun Kır Bahcesi (Yeşil), Çiçek Bahcesi (Pembe) ve Büyülü Bahçe (Mor) şişeli sıvı deterjanları hem beyaz hem de renklileriniz için tortu bırakmayan bir temizlik vaad ediyor.
Rinso’nun gerçek eğlencesi, yıkama sonrası çamaşır makineninizi açtığınız anda başlıyor. Öyle ki kapağı açtığınız anda tertemiz çamaşırlarınıza eşlik eden muhteşem çiçek kokuları tüm banyoya yayıyor. İşte o an, hissettiğiniz duygular tarif edilmez. Sanki bir anda sevdiğiniz bir melodi çalmaya başlıyor ve o koku sizi alıp bambaşka bir yerlere götürüyor.
Bu kokular o kadar kalıcı ki tertemiz çamaşırlarınızı asarken, kuruturken, ütülerken ve tabii ki giyerken makineyi açtığınız o andaki duygular size kendini hatırlatmaya devam ediyor. Rinso kalıcı bahar kokuları ile çamaşır yıkamayı keyfe dönüştürüyor.
Mutluluk ve keyif zaten anlık değil midir? Mühim olan o anlara hayatınızda yer açmak. İşte Rinso bunu mümkün kılıyor.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

23 Nisan 2015 Perşembe

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI - 95. YILI KUTLU OLSUN


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı,Mustafa Kemal ATATÜRK tarfından çocuklarımıza armağan edilen önemli bayramlarımızdan biridir. Öyle ki dünyada kutlanılan tek çocuk bayramdır. 23 Nisan Ulusal Egemenlik bayramının diğer bir özelliği 23 Nisan 1920 tarihinde açılan TBMM ‘nin : “Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir.” sözü ile Milli Egemenliğe dayanan bir genç Cumhuriyetin kurulmasıdır.




23 NİSAN 1920 ANLAM VE ÖNEMİ

23 Nisan 1920 tarihinde kurulan TBMM tarihimizde çok önemli bir dönüm noktası olmuştur. O gün 23 Nisan ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI adı altında tüm dünya çocuklarına armağan edilmiştir. Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir sözünden yola çıkarak milletimiz kendi kaderini kendi eline alarak var olma yok olma mücadelesini egemenlik hakkını kendisi kullanarak kazandı. Bütün dünyaya kendi kendini yönetebilecek büyük bir millet olduğunu gösterdi.

23 Nisan’ın bize kazandırdığı cumhuriyet ve istiklalimizi gelecek kuşaklara emanet eden büyük önderimiz ATATÜRK bu ulusal bayramımızı çok sevdiği biz çocuklara emanet ederek ona daha güzel bir anlam katmıştır. 23 Nisan'da dünya'nın dört bir yanından gelen çocuklarla bayramımız kutlanır. ATATÜRK bu günü tüm dünya çocuklarına armağan etmekte ne güzel bir iş yapmıştır ki meyvelerini halen daha görmekteyiz. Bütün dünya çocuklarının kaynaşıp arkadaş olduğu ve insanlığın temelini attığı gün dostluk kardeşlik ve sevginin doyasıya yaşandığı 23 Nisan'dır. Bütün bu güzel duyguları bizlere yaşattığın için teşekkürler büyük insan MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Biliyorum ki beni duyuyorsun biliyorum ki bunları hissediyorsun seni her zamanki gibi saygıyla anıyorum.

Yazan: Meral Nur Yücel, Şht. Alb. İbrahim Karaoğlanoğlu İ.Ö.O, 6/D
Sınıfı Öğrencisi – 2012

Kaynak: ataturkinkılaplari .com


8 Nisan 2015 Çarşamba

En çok sevdiğim şey: Nasıl yapılır? Çekirdek Kavurması

Tesadüfen gördüğüm bir içeriği sizlerle de paylaşmak istedim arkadaşlar. En çok ilgimi çeken şey bir çok konuda neyin nasıl yapılır olduğu. Daha önce bir kaç kez çekirdek kavurmasını deneyip başarısız biri olarak hatamın nereden kaynaklandığını buldum. Çekirdeklerin nemini aldırmamak sıkıntı yaratıyormuş gerçekten :) Kabak çekirdeği aynı zamanda çok sağlıklı bir besin öğesi. Spora başladığımdan sonra neyi ne miktarda yememiz gerektiğine daha çok dikkat eder oldum. Tabii masabaşı çalışıp akşama kadar az hareket edersen kilo almamak ne mümkün. Birazda bu yüzden blogumda tariflerimi ekleyemiyordum diyetteyimm :) Lafı uzatmadan önce kabak çekirdeğinin besin bilgilerini paylaşayım sonra çekirdek kavurması nasıl yapılır sıralayalım. Hepinize sağlıkla keyifli günler diliyorum..

Evde Kabak Çekirdeği Kavurma

Tüm çekirdekleri üzerinde turuncu kabak artığı kalmayacak şekilde tek tek temizle.

Kabak çekirdeklerini aynen makarna pişirir gibi kaynar ve tuzlanmış suda 10 dakika haşla.

Kabak çekirdeklerini bir süzgece al ve suyunu süz. Bir bez ya da kağıt havlu yardımı ile üzerinde su kalmayacak şekilde kurula.

Çekirdekleri fırın tepsinize aktar. Zeytinyağı ve tuz ile harmanla. Ellerin ile daha kolay yapabilirsin. Çekirdekler üst üste gelmeyecek şekilde yay.

180C ısınmış fırına tepsiyi yerleştir ve 10 dakika pişir. 10 dakika sonunda çekirdekleri karıştır ve tekrar fırına ver. 5 dakika sonunda bir tane kabak çekirdeğinin içini açarak kontrol et.Kahverengi olmasına yani yanmasına izin verme.

Tepsiyi fırından çıkart ve bir miktar daha deniz tuzu serpip, biraz soğumasını bekle. Dilediğin baharatlarla da karıştırabilirsin.


İçerik: facebook/fitintime 

3 Nisan 2015 Cuma

Pratik bir el işi - Şampuan kutusundan kalemlik nasıl yapılır?


Son zamanlardaki yoğunluğumdan bloguma hiç vakit ayıramıyorum kız isteme, nişan, düğün, alışveriş derken baya ihmal ettim blogumu. Yeni tariflerim çok aslında fırsat buldukça resmedip bekletiyorum bloga eklemek için. İnşallah şu günleri atlatıp yeniden yeni tariflerle dönmek istiyorum bloguma. Gördüğüm güzel pratik bir el işini sizlerle paylaşmak istedim. Çocuklarınıza, belki benim gibi masabaşı çalışanlar için kullandığınız masaya alternatif güzel bir düşünce. Şampuan kutusundan kalemlik yapmışlar. Fikir çok hoş olmuş. Denemek isteyenler olursa şimdiden kolaylıklar diliyorum. Sevgiler....