Pages - Menu

9 Nisan 2013 Salı

Doğum Günü :)

Haftasonu kız kardeşimin doğum günü var. Her zaman aynı şeyleri yapmaktan sıkıldık artık. Arkadaşları aradı bugün fikir alışverişinde bulunduk. Pastası nasıl olsun nerede yapalım nasıl bir sürpriz olsa ne alsak gibi gibi... Farklı bir şeyler peşindeyiz hepimizde ne yapsak diye oturup düşünürken tavsiye edilen bir siteyi sizlerle paylaşmak istedim. Siteyi inceledim güzel şeyler yapmışlar tasarımlarına da bayıldım. Kampanyalar düzenlemişler ki en çok bu kısmını sevdim. Hat üzerinden de indirim alabiliyormuşuz :) Hihihihiihihi Güzel bir fikir olmuş. Standartlara bağlı kalmadan farklı sürprizler düşünenler için ideal bir site. Doğum günü, doğum hediyesi, yıl dönümü, sevgililer günü hediyesi vs. Aklınıza gelebilecek herhangi bir kutlama günü için kullanılabilir bana göre. Yalnız tek hoşlanmadığım ya da aklıma takılan yanı demek daha doğru olur sanırım meyvelerden oluşan sepetler, sunumlar diyim. Merak ettiğim hangi meyvelerden yapıyorlarki mevsim meyvelerini kullanarak yapıyorlarsa kesinlikle favorim olur haftasonu için :D Ben şimdilik meyveler haricinde kek çiçeklerinden sipariş vermeyi düşünüyorum. Arkadaşlarıyla hemfikir olacağımız yönünde eminim aslında. Onlar da baktıktan sonra siparişimizi vericez. Söylemeden geçemeyeceğim bir de sitede en çok sevdiğim şey tasarımlari, düşünce vs. haricinde tüm illere gönderim yapılabilir olduğu, canlı destek hattı ve siparişinizi takip edebilmeniz. :)) Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemli. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder, tekrar bekleriz.