Pages - Menu

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun

Evettt bugün akşam son iftar. Yine miss gibi kokular yükselecek iftar sofralarından. Hepinizin ellerine sağlık arkadaşlar. Allah kabul etsin inşallah diyorum. Her sene bugünleri yaşamak ne mutlu hepimize 1 aylık bir şükür ayı ,ramazan, daha bitti bitiyor. Allah sağlıkla her sene bugünleri karşılamayı nasip etsin inşallah tüm inananlara. Yarın bayramın ilk günü. Bayrama dair ne varsa adetlerimizde ilk kez Hz. Muhammed (SAV) tarafından düzenlenmiş olduğunu biliyor muydunuz? Bunu unutmuştum aslında tv'de duydum ki hatırlamak iyi geldi doğrusu. Bu bayram zekatlarımızı da vermeyi unutmayalım hazır laf unutmaya gelmişken :) Allah kabul etsin inşallah. Bir çocuğun daha mutlu olduğunu görmek kadar güzeli var mı sonrasında? Offff duygulandım yine gözümün önüne gelen manzalardan... Ne mutlu diyorum..  İnşallah önümüzdeki senelerde de bu duyguyu yaşamak nasip olur. Neyse.. Sözü daha fazla uzatmadan değerli arkadaşlarım, sevgili blogcanlar, sevgili ziyaretçiler hepinizin mübarek ramazan bayramını kutluyor, sağlıkla, sıhhatle, ağız tadıyla geçirilecek nice bayramlar diliyorum. Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum hepinize. 
 Not:  Bu arada bayram münasebetiyle bayadır bakmadığım grafik tasarım işime de geri döndüm :) umarım kartımı beğenirsiniz. bu konuya dair yapılmasını istediğiniz bir şey olursa haber vermeniz yeterli yardımcı olurum. Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemli. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder, tekrar bekleriz.