Pages - Menu

3 Nisan 2015 Cuma

Pratik bir el işi - Şampuan kutusundan kalemlik nasıl yapılır?


Son zamanlardaki yoğunluğumdan bloguma hiç vakit ayıramıyorum kız isteme, nişan, düğün, alışveriş derken baya ihmal ettim blogumu. Yeni tariflerim çok aslında fırsat buldukça resmedip bekletiyorum bloga eklemek için. İnşallah şu günleri atlatıp yeniden yeni tariflerle dönmek istiyorum bloguma. Gördüğüm güzel pratik bir el işini sizlerle paylaşmak istedim. Çocuklarınıza, belki benim gibi masabaşı çalışanlar için kullandığınız masaya alternatif güzel bir düşünce. Şampuan kutusundan kalemlik yapmışlar. Fikir çok hoş olmuş. Denemek isteyenler olursa şimdiden kolaylıklar diliyorum. Sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemli. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder, tekrar bekleriz.