Pages - Menu

5 Nisan 2013 Cuma

Kayseri ve Civarında Oturanlar

Merhaba arkadaşlar. Evdeki işlerim bittiğinde tv'de haber izlemek yerine günlük haberlere internette bakar, gazetelere göz gezdiririm. Ne yönde gelişmeler var vs. Habertürk gazetesinde az önce okuduğum bir haberi paylaşmadan edemedim. Uzmanlar 25+ yaş sonrası için kontrolleri öneriyorlar diye aklıma kalmış ama sormakta yine fayda var sanırım tedirgin oldum. Kendimi felaket tellalcısı gibi hissettimmm :( Habere göre Kayseri ve çevre illerde en çok meme kanserine rastlanılmış yapılan araştırmada. Sizlerin de bilgisi olsun istedim çevre illerde oturanlar olabilir diye. Biliyorum pek hoş bir haber değil ama sağlık önemli hem de her yaşta.. Haberin detayları için link ekleyeceğim yazı sonunda bakmak isteyenler için. Sağlıklı günler diliyorum hepinize. Sevgiler kucak dolusunca..

Araştırmaya göre "Araştırmada hastaların bin 242'si erkek (yüzde 51), bin 190'ı kadın (yüzde 49) ve ortanca yaş 55 (sınırlar 17–86) olarak belirlendi. Tüm hastalarda en sık 5 kanser türü; meme kanseri yüzde 23.1, akciğer kanseri yüzde 22.9, bağırsak kanseri yüzde 16.2, boşaltım ve üreme sistemi kanseri yüzde 10.3 ve mide kanseri yüzde 10.1 oranında çıktı. "  Detaylar için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemli. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder, tekrar bekleriz.