Pages - Menu

23 Mayıs 2013 Perşembe

Lazanya Sarma

Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar hepinize. Daha önceki paylaşımlarımın birisinde de demiştim farklı tarifleri denemeyi seviyorum diye size yine tadından şüphe etmeyeceğiniz güzel bir tarif paylaşıyorum farklı bir tat. Lazanya :) Aslında lazanya genelde fırında yapılıyor ama bu tarifte farklılık var. Tam benim aradığım şey aslında :) Pratikkkkk ve lezzetli.. Makarna aslında ama farklı bir çeşidi işte adına lazanya demişler. Pratik yemek olsun mutfakta beni zorlamasın kolay yemek olsun diyenler için (çoğu zaman aynı ben :)) hafif, lezzetli bir atıştırmalık tarif. Deneyenlere afiyet olsun diyor, güzel düşüncelerinizi de bizlerle paylaşırsanız mutlu oluruz. Sevgiler kucak dolusunca herkese..
Malzemeler 
1 paket lazanya
750 gr beyaz peynir
1 demet maydanoz
tuz
közlenmiş kırmızı biber veya domates
kaşar peynir
Yapılışı:
Beyaz peynirimizi rende ile iri tane kalmayacak şekilde rendeleyip kıyılmış maydanoz ile iyice homojenize olana kadar harmanlıyoruz. Bir tarafta da Lazanyaları yumuşayana kadar kaynar suda haşlıyoruz. (Çok abartı yumuşamasına gerek yok o zaman hamur gibi oluyor aman dikkat ;))Yumuşayan lazanyaları havlu kağıt üzerine alıp içine hazırladığımız içten koyup sarıyoruz. Lokma olarak büyük olacağı için ortadan ikiye bölüp fırın kabımıza alıyoruz. Üzerlerine közlenmiş kırmızı biber ve kadar koyduktan sonra daha önceden ısıtılmış fırında kaşarlar eriyene kadar bir kaç dakika bırakıyoruz. İşte lazanya sarmamız hazır. Deneyenlere tekrar afiyet olsun diyor, sevgiler gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemli. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder, tekrar bekleriz.