Pages - Menu

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Patates Topları

Hepinize merhaba arkadaşlar. Yine sizlere görüntüsü güzel tanın da bir o kadar güzel olduğuna emin olduğum ( patates işin içine girdikten sonra lezzetli olmamasına ihtimal vermediğimden diyorum bunu :)) yeni bir tarif buldum ve paylaşmadan edemedimmmm..  Misafirlere hazırlanacak ikramlarda farklı ve özel bir yer alacağından şüphem yok. Hem hazırlaması da kolay yine pratik bir atıştırmalık tarif. Ben daha yapamadım yalnız. Haftasonu yapıp deneyeceğim.Hafta içinde çok yoğunum, ancak haftasonuna zaman bulabiliyorum son günlerde. Sizlerde benden önce deneyen olursa şimdiden afiyet, bal, şeker olsun diyor. Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum hepinize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemli. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder, tekrar bekleriz.